Man - Fre | 09:00 - 17:00

45 78 75 53 55 Online Chat

FAQs

Hos WeightWorld prøver vi å gjør vår beste for at bestillig fra vår side skal være alt veldig enkelt og lett å forstå , men noen ganger kan du fortsatt være i tvil. Nedenfor finner du ofte stilte spørsmål spurt av våre kunder. Dersom du ikke finner det du leter etter, er det bare å kontakte oss.


Om Oss
  1. Q:Har dere en butikk som jeg kan besøke?
    A:Nei, Weightworld.no er kun en nettbutikk. Vi får våre produkter fra over hele verden, noe som foruten å holde oss veldig travle, tillater oss å gi deg den beste kvalitet til de mest konkurransedyktige prisene. Å ha en fysisk butikk vil øke våre kostnader dramatisk, noe som betyr at vi ikke ville være i stand til å formidle store besparelser til deg!
  2. Q:Hva er deres sikkerhetspolitikk?
    A:WeightWorld er forpliktet til kundens personvern og sikkerhet. Vårt online bestillingssystem bruker den nyeste sikre krypteringsteknologien. Alle kredittkort- og personlige opplysninger blir sendt med den høyeste grad av sikkerhet for å beskytte deg.
  3. Q:Hvordan vet jeg det er trygt å handle med dere ?
    A:Vi bruker et bredt spekter av elektroniske og fysiske sikkerhetstiltak og enheter for å beskytte dine personlige data og betalingsinformasjon . Alle våre partner betalingsleverandører er PCI -kompatibel og all informasjon krypteres før overføring ved hjelp av Secure Sockets Layer (SSL ) protokoll.
Bestilling
  1. Q:Er det noen skulte kostnader jeg bør være oppmerksom på?
    A:Nei, det er ingen skjulte kostnader hos WeightWorld, du betaler kun for varen og eventuelt leveringen på pakker under Kr 499,-. Vær likevel oppmerksom på at vi sender varene fra vårt lager i England, og at ekstra toll og merverdiavgift kan bli lagt på pakken når du tar den inn i landet. Sendinger fra utlandet med en verdi inkludert frakt på under Kr 350,- er toll- og avgiftsfrie. Det betyr at du verken skal betale merverdiavgift eller toll. For verdi over Kr 350,- skal det betales toll og merverdigavgift på 25%. Men fleste av våres produkter er kategorisert som "Kosmetikk og Personlig Pleie" og er derfor ikke toll-pliktig selv om total beløpet overstiger Kr 350,-, da betaler du kun merverdigavgift på 25% og utleggsprovisjon til transport firma. For mer informasjon se: http://www.toll.no/no/netthandel/350kroner/
  2. Q:Når får jeg min bestilling?
    A:Det vil ta rundt 5-14 arbeidsdager å få pakken med Posten, avhengig av hvor i Norge du bor. Med UPS - Transportør tar det kun 3-5 arbeidsdager. Bestillingen gjort før 17:00 mandag-fredag blir sendt samme dagen. Bestillinger gjort i løpet av en helg vil bli behandlet mandagen etter helgen. Vær oppmerksom på at helligdager kan forsinke pakken.
  3. Q:Vil bestillingen min være diskret innpakket?
    A:Ja, alle produkter som blir sendt fra Weightworld vil være pakket diskret og bli levert i en diskret emballasje for trygg ankomst til deg.
Betaling
  1. Q:Hvilke betalingsmåter har du?
    A:Vi tilbyr sikre betalingsmuligheter med de seneste sikkerhetsmetoder. I tillegg har vi et bredt utvalg av betalingsalternativer som vil passe alle sine behov. Vi bruker Klarna Checkout, hvor du kan betale med kredittkort / debetkort, PayPal, og selvfølgelig Klarna Faktura og Delbetaling hvor du kan betale etter å ha mottatt produktet. For mer informasjon om noen av disse betalingsmåterklikk her.
  2. Q:Hvilke kreditt-/debetkort aksepterer dere?
    A:Vi aksepterer følgende kort: Visa, Mastercard, Visa Electron, Switch og Solo.
  3. Q:Kan jeg bestille gjennom telefon?
    A:Ja, hvis du føler deg mer komfortabel å snakke med noen over telefon for å bestille eller be om informasjon så kan du gjøre det.
  4. Q:Hvordan vil transaksjonen vises på kontoutskriften?
    A:Din transaksjonen vil vises som " Comfort Click Ltd " på kontoutskriften .
Levering
  1. Q:Må jeg være hjemme for å signere ved levering?
    A:Hvis du bestiller varer med UPS, må du være hjemme for å signere. Dersom du bor i avsidesliggende område blir pakken levert til Postkontor. Dersom pakken blir sent med Posten må du hente pakken din på postkontoret når du mottar hentelapp
  2. Q:Hva om jeg ikke er i stand til å være hjemme når UPS forsøker å levere?
    A:UPS vil legge igjen sitt visittkort, slik at du kan avtale omlevering (på et passende tidspunkt for deg), eller alternativt vil de komme tilbake neste dag for å prøve å levere på nytt.
  3. Q:Jeg gjorde min bestilling for noen dager siden, hvorfor har den ikke kommet?
    A:Vennligst kontakt oss med det samme, eller spor bestillingen din på: denne siden
Retur
  1. Q:Jeg ønsker returnere det jeg kjøpte. Hva gjør jeg?
    A:Hvis du ønsker å returnere en vare , kom i kontakt med oss , og fortell oss hvorfor du ønsker å gjøre det. Vi tar deg gjennom den enkle steg-for- steg prosess for å returnere varen dersom alle kravene oppfylles for retur
  2. Q:Hvis jeg returnere en vare får jeg en refusjon eller lagre kreditt ?
    A:Dersom du ønsker å returnere en vare du bestilte hos oss, kan du enten få pengene refundert eller bruke det som kreditt til din neste bestilling.
Sikkerhet
  1. Q:Hva er cookies? Trenger jeg å aktivere cookies i min nettleseren?
    A:En cookie er en liten mengde data som sendes til nettleseren din fra en nettside og blir lagret på harddisken på datamaskinen.

    For å kunne nyte alle funksjonene fra WeightWorld du må aktivere cookies i nettleseren din , dette vil tillate deg å legge til produkter i handlekurven og tillate oss å tilpasse vår nettside etter dine behov.

    For mer informasjon om hva slags type cookies vi bruker, besøk vår cookie page.

  2. Q:Hvorfor trenger dere mitt telefonnummer på bestillingsskjemaet?
    A:Vi må kanskje kontakte deg dersom det er problemer med betalingen eller for andre sikkerhetsproblemer angående bestillingen.
  3. Q:Er mine personlige opplysninger trygge hos dere, eller vil jeg begynne å få uønsket e-post/post?
    A:Vi tar avstand fra spam (søppelpost), og forsikrer deg om at dine personlige opplysninger er trygge hos oss.